NÄR DU KAN TA PÅ MIG SOM INGEN ANNAN KAN

Grillkväll, kärt återseende med min australienbrud, balkonghäng, midsommaraftonsfirande, morgonmys, midsommardagenfirande, öl alla dar i veckan, häng på balkongen från 10 på morgonen till 15 med solning, läsning och öl, cityfestivalen, livemusik, spontanutgångar, dumma mig 2, ute till tidig morgon, piratgolf, ljusa sommarkvällar, power meet, terapi i ramnäs, poolhäng, grannträffar, shoppingrundor, mera öl, westerqvarn och göteborg är vad jag pysslat med under min semester. Plus att jag mellan allt fortfarande är kärkär och galen och verkligen lycklig. Nu hade jag tänkt avsluta dom sista två dagarna med världens finaste människa. Adam. Och sen så har vi ju bara kommit halvvägs av sommaren så jag har ju minst lika mycket kvar. Tror det kommer sluta i en toppen sommar! Ba NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0