JAG KOMMER ÄLSKA DIG NÄR JORDEN GÅTT UNDER

Och så har jag ju glömt och berätta om hur nöjd jag är. Jag tänker ofta på hur det gick och började med galna och sjukligt roliga kvällspass på jobbet, till det att jag ligger i poolen i bodrum och jenny säger att jag måste sluta tänka på adam för hon ser hur jag dregglar, till att jag säger till mig själv att jag MÅSTE ta tag i det, till att vi ska ut och ta Någon öl på din födelsedag för att fira, vilket slutar med min tyngsta fylla på länge och jag måste morgonen efter be corre komma och hämta mig från tidö, till att inse att jag kanske tycker om honom lite mer än vad jag själv visste om, till att dela omklädningsrum efter varenda kvällspass och mötas i korridoren då han går förbi i bar överkropp, till att fylleträffas varenda helg (trots att vi på fredagskvällen ALLTID avslutade jobbkvällen med "vi ses på måndag"), till det att vi hade filmkväll, till det att jag numera delar säng med honom mer eller mindre exakt varenda natt. Och att jag sett honom nästan precis varenda dag sen den 26 september och insett att han är det bästa som har hänt mig. Och att det nu faktiskt har vart VI i sex månader. Och jag kan bara inte få nog av honom.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag blir så fantastiskt glad av att läsa det här! Fortsätt skriva sådär fint och fortsätt leva sådär lyckligt!

2013-05-05 @ 14:09:10
URL: http://vildlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0