SOLSIDAN

Roadtripade ner till Växjö med Corris för att krama om Bruden med stort B. Fick känna smaken av studentliv och allt som hör till. Kan inte förneka den magiska stämningen och allt kul som jag går miste om. I bilen hem kunde jag inte sluta tänka på att det kanske är dags. Dags att ta mig en redig funderare på vad jag egentligen och på riktigt vill bli. Men så kommer jag tillbaka till jobbet och har sådär kul som man inte borde ha på en arbetsplats och på trejävlasekunder har jag glömt det jag egentligen borde fundera på. Ska jag vara helt ärlig så förstår jag inte hur jag ska kunna slita mig från Linden. Hjälp. Ångest. Det botar vi med Solsidan 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0