HERR FROST

Är sådär småirriterad på mig själv som jag alltid blir då jag inser att jag är sämst på att planera. Högskoleprov imorgon och hade det inte vart för att Cornelia sagt åt mig att det var denna helg så hade jag kanske hängt i Växjö just nu. Måste börja ha koll på läget. Tänkte satsa på att göra mitt bästa imorgon och sen får jag ju drämma till mig själv och se till att jag pluggar till nästa gång. Annars, snö och hagel igår. Några kommentarer på det? Hhahah, trodde jag det eller? Här ekar det ju..

Kommentarer
Postat av: Hippo

I vår ska vi äga på högskoleprovet !!;) idag gör vi det bara lite på prov, för skojsskull;) ska bli en jätte kul och spännande dag... NOT!;)

2012-10-27 @ 06:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0