RESTEN AV DITT LIV


Åh, tvåtusentolv har än så länge levererat! Jag har i veckan bland annat hunnit med att dra till Fagersta och träffat min kära asienbrud som hänger i Sverige allt för sällan. Men vi hann prata ikapp allt vi missat under de senaste månaderna. Jag har fått mer jobb på världens världens bästa restaurang och skrivit kontrakt på det. Jag har hängt i Örebro ytterligare en helg för att fira vår lille Oscar. Jag och frugan har klått A-team i beerpong som varit obesegrade allt för länge och kommit på att jag gillar i-gänget. Sedan avslutade jag den första veckan på det nya året med att myspysa med mina brudar. Nu ska jag med mer än glädje ställa mobilen på väckning inför imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte du missade en liten pytte detalj om den första veckan....

2012-01-09 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0