FRAMÅT FÖR EVIGT

Ännu en gång sitter man med den där ångestklumpen i magen för att något kul just har tagit slut. Ännu mera ångest har jag för att jag vet att sommaren ännu en gång börjar lida mot sitt slut och det känns mer än någonsin i hjärtat. Varenda år säger man att allt ska bli så jävla kul och sen hinner man inte ens sitta ner och njuta en gång innan allt är slut. Jag är inte redo för kyla, höst och mörker då jag ännu inte laddat batteriet tillräckligt mycket med sol, värme och glada stunder. Sedan blir det ännu värre då jag vet att dom som ligger närmast hjärtat mitt kommer att fly till nya städer och länder i höst och det är väldigt snart. Nä jag bara känner att jag inte orkar tänka det minsta framåt just nu. Eller inte längre än till att jag faktiskt måste ställa klockan på 4,30. Resten tar vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi åker utomlands i höst!!!

2012-08-06 @ 00:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0