VITT ÄGGSKAL

Har spenderat kvällen hemma hos min extrafamilj, pappa Christer fyllde ju år! Vet inte vad som var bäst, kramen från farfar eller att farmor kallade mig för hooka och cooka (jävla jenny!). Jag och frugan avslutade i alla fall kvällen med att som vanligt hänga i bilen, på en parkering och planera livet. Nästa storslagna plan börjar på G och slutar på ÖTEBORG! Galet! Nu är det bara att härda i en och en halv vecka tills nästa gång.

Annars har jag dragit i gång ett projekt, igår stod jag och valde mellan färgerna linne, äggskal eller vitt. Ser man någon skillnad? Det kommer nog aldrig bli någon inredare av mig ändå. Nu är det dags att sova, jobb gånger två imorgon. Och sen när jag kommer hem kan jag krama pappa igen. Hur jävla bra som helst!

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag vet att jag är ett pain-in-the-ass men du kan inte skriva Göteborg och INTE berätta mer! VAD HÄNDER I GÖTET????

2011-09-14 @ 03:59:39
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com
Postat av: kotte

jag trodde det bästa på dina dagar var när du fick träffa mig?

2011-09-14 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0