FÖRSTA ADVENT



Hej och hopp, redan första advent! Tiden går så jäkla fort, tror det beror på att jag har så jäkla kul hela tiden. Har i veckan tagit mig igenom ett jobbigt möte som jag kunnat skjuta upp i tio år till, men corre och jag paktade ihop oss och pakter får man inte bryta! Jag har fått upplärning på jobbet och i fredags sa grabbarna "tack för maten, det smakade bra", då kändes det som att jag inte var helt ute och cyklade i alla fall. Helgen har jag spenderat med mina absolut bästa. Kåren i fredags och vi var typ dom sista som klev av dansgolvet? Drog på efterfest och somnade klockan fem och var efter några fjuttiga timmar uppe på fötterna igen. Hängde på waynes precis hela dagen och bara pratade och skrattade. På kvällen blev det corres place och vi alla var så trötta efter gårdagens bravader (och för lite sömn) att vi skrattade åt precis allt och ingenting. Precis som det ska va! Idag har jag julpeppat, ätit lussebullar, druckit minst tjugotre liter julmust och beundrat hur snygga naglar jag hade i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0