13 11 11

Vilken helg! Den startade med att jag kramade om Johan lite extra mycket i och med att han igår drog till Nya Zeeland för att stanna där i ett halvår ungefär (SVIKARE!!). Därefter drog jag en första runda på vuxenbolaget och nu i efterhand skrattar jag lite åt mig själv. "Jag ska testa så jävla många nya ölsorter" har jag sagt ett antal gånger, det slutade med att jag kom ut med ett par gamla hedliga staropramen och mariestad. Jag väntade liksom bara på att någon skulle knacka mig på axeln där inne och säga att jag inte fick vara där. Därför tog jag snabbt det jag ville ha och nästan småjoggade där ifrån. Nästa gång, då jäklar! Sedan slog jag och en ascool tjej jag jobbat med denna vecka ett nytt rekord i att bli klara tidigt efter ett jobbpass och direkt efter det mötte jag upp min festböna Elvira. Vi drog en vända på kåren och för första gången blev det en besvikelse på grund av att killen som snurrade plattor inte kunde snurra plattor. I lördags blev det en liten återförening med min kära fruga som var på besök i vässan. Idag har det vart pappas dag hela dan och jag har kramat extra extra mycket på token. Jag måste ju visa hur tacksam jag är för att jag finns till och för att han är världens bästa människa och inspiration och energikälla. Efter middagen sa han "nu ska jag leka elektriker. Hör ni något som smäller och ser något som flyger så är det bara jag". Hur kan man inte beundra honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0