ALL THAT SHE WANTS



Helgen i Örebro var fin från början till slut. Det är så skönt att komma bort ibland och bara stöta på nya saker. I Söndags när jag och Jenny skiljdes var det knappt att jag ville lämna tillbaka nyckeln, tänkte att det skulle vara toksmidigt att ha kvar den ifall jag vill fly någon dag i framtiden.

Blev i alla fall ännu en gång inslängd i student-tempot, vilket innebär att jag och corre shottade alldeles för mycket i Fredags för att hinna ikapp. I Lördags blev jag och corre i princip väckta av Jenny när hon kom hem runt halv tolv, hon hade råkat gå förbi vuxenbolaget och tyckte att vi skulle börja korka upp på en gång för att inte hinna bli bakis, så det var bara att sätta igång igen. Jag och Jenny avslutade denna fantastiska helg med att bara hoppa på någon buss men en varsin kopp kaffe, för att sedan hänga uppe i svampen, titta på utsikten och bara prata och prata. Jenny är absolut världens bästa! Kom hem någon gång vid elva-tiden i Söndagskväll och ska jag vara ärlig har jag fortfarande inte kommit ikapp med allt och känner mig fortfarande lite småbakis. Fy så gammal jag börjar bli!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 01:42:28
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja! Jag visste inte att det va Ramnäs vi skulle till först :D Trodde vi skulle till Hallsta men det vart visst ändrat. Jag gillat! :)

2011-05-06 @ 17:36:27
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0