OM SANNINGEN SKA FRAM



I fredags var det all in för corre! Det var den roligaste utgången på jävligt länge, så jävla synd att man alltid måste gå hem när man har som roligast bara. Att det var fredagen den trettonde var ingenting jag märkte av på något sätt, tvärtom! Jag kan därför inte göra något annat än att tacka tjejerna för en grym kväll! Igår var det hällaträff och självklart var jag där och samlade inspiration till mitt kommande projekt och spanade efter en eventuell 20-årspresent (drömma får man ju). Nyss klockade jag av ett tre timmars långt samtal med Jenny, det är tur att någon kan få mig att skratta i tuffa tider och en dag som denna pissdag, var såhär nära att fly till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0