YOU MUST BE OUT OF YOUR MIND

Är nu hemma igen efter att ha spenderat det senaste dygnet i Örebro. Trött och sliten (väldigt sliten), precis som man ska vara efter att ha hängt med en sprallig student. Middag, mys och party har vi hunnit med. Idag tog vi en mysrunda på stan och avslutade det med en fika. Får tacka Jenny för ett grymt avslut på denna helg och för att hon själv är sådär äckligt jävla grym. Dock så slutade hela örebrovistelsen med att jag (virrpannan själv), glömde min biljett hemma hos Jenny, vilket gjorde att jag var tvungen beställa en ny jävla tågbiljett på station sen, men jag gillar ju att slänga pengar i sjön så det är lugnt. Becka, jag har blivit värre än dig. Nu är det illa. Men när jag kom hem väntade en spontanpresent från familjen, en gamatång! Mammas kommentar var "ja egentligen är det väl pappa du ska tacka". Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0