TIDEN KOMMER ALDRIG MER IGEN

Blir lite halvt panikslagen och irriterad över vårt struliga internet, våga vägra telia! Jag har från igår till idag haft en liten sleepover med Cornelia som vågade sig ut till Ramnäs i snöstormen. Som en liten överraskning hade hon med sig en påse filidutter till bara mig! Vi tittade på film, åt chips, daimtårta och kiwi. Tittade på film, snackade skit och gamla minnen och la oss ner i sängarna runt två, vilket corre tydligen inte hade gjort på jättelänge. Imorse åt vi chips till frukost, kompenserade det med världens härligaste vårpromenad då även solbrillorna vågade sig fram och om man bortser från dåren som dränkte ner oss när han körde förbi, så var det en finfin promenad. Vår liksom!

Dör lite smått inombords då jag vet att Jenny just nu hoppar runt i Spanien (utan mig) och festar satan. Fick så sent som imorse ett meddelande där det stod något om att jag skulle ta ett piller i förebyggande syfte för mitt hjärta, hon hade något jävligt storslaget att berätta. Säg mig, varför är jag inte förvånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0