DÄR INGET ÄR SIG LIKT, FAST ALLT ÄR LIKADANT


Och där var min mindre än typ tjugo timmar långa helg över, för alla vet ju att det är en ny dag efter klockan 00:00. Har trots bakfylla ändå gjort lite vettiga saker idag. Har bland annat tagit en promenad med räkan. Vi delade med oss av alla dirty details från gårdagen, eller okej, sjuka detaljer. Det är ganska kul att man har så mycket att berätta, trots att man var på samma ställe. Vår promenad slutade i alla fall med att vi tog bilen hem till Räkan, satte oss sedan där och åt chips och godis, det är så man promenerar! Nu hade jag tänkt gå och sova och inviga min nya tempurkudde. Den ska leda bort värme och vara jäkligt bra. För vem orkar egentligen vända på kudden mitt i natten när den blivit för varm? Nu slipper jag det problemet, sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0