28 MINUS

Idag har jag arbetat i 28 minusgrader i kanske världens bästa frys! Man kände sig jättevälkommen och det var som att komma till ett trevligt litet vinterland, typ narina känsla, där samhället fungerar precis som det ska och alla är trevliga och glada. Det roliga var att alla åkte runt med antingen en rånarluva eller en fet mössa, alla såg i alla fall ut som tomtar med enorma overaller och det enda man egentligen såg av människorna var ögonen och då hänger det ändå cirka tio kilo frost på ögonfransarna. Nu funderar jag seriöst på om jag ska bygga mig en liten igloo där inne, så kan jag stanna där för alltid (ungefär så mysig stämning var det). Pepp på morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0