BARN AV SOMMARNATTEN



Saknar redan att ha "semester". I Lördags fick både jag och Jenny lyckorus när vi var ute på badholmen. Hade vart en grym dag och galna saker som bara händer mig och Jenny hade ju såklart hänt. När livebandet inledde med suspicious minds och fortsatte med eldkvarn ville jag bara spela in varenda sekund. Jag älskar lyckostunder, jag skulle kunna stått där förevigt och det var nog inte en enda sak jag velat ändra på just då. När kvällen började lida mot sitt slut hade vi nått toppen av lyckometern och vi båda fällde en tår eller två. Det är verkligen en stund jag stoppar i bakfickan och en stund som jag garanerat kommer ta fram när allt blir grått, tråkigt och förjävligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0