JAG BLEV SOM KVAR

Min dag började med att jag upptäckte att min vattenflaska läckt ut på mina långkalsonger och min polotröja. Jag tror inte att jag behöver säga vad som händer med vatten i tjugoåtta minusgrader, eller att det var lite kallt, med betoning på lite. Dagen tog jag mig igenom relativt smärtfritt ända tills det var 30 minuter kvar av dagen. Klickar upp en order på femtio minuter och efter tio minuter börjar skärmen på trucken krångla. Startar om, startar om, åker till supporten, startar om, startar om och sen säger han att jag kan byta truck. Kom ut ur frysen tjugo över fyra, skulle börja jobb nummer två klockan fem. Panikade hem till mormor, nyckeln fastnade i nyckelhålet och fick stå och lirka i fem minuter (såg ut som att jag skulle göra inbrott typ). Panika tillbaka, ser att bensintanken kommer börja blinka vilken sekund som helst (första gången sen jag fick bilen, typisk liksom). Jobbade, ska åka och tanka när jag slutat, kommer på att jag glömt kortet i lägenheten, åker tillbaka för att hämta det, tankförsöknr 2, kommer på att mitt kort inte funkar kör kontanter istället, helvete! plånboken ligger i lägenheten och ja, ungefär så har det funkat. Tur att jag hade Jenny i mobilen, annars hade jag åkt in i första bästa gränd och gråtit en skvätt. Nu måste jag sova, tror jag kommer hinna somna på vägen ner när jag lägger mig. Trött. Men huvudsaken är att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0