POST-IT

Post-it lappar har blivit min nya bästa vän. Jag och Cornelia har många gånger sagt att Becka måste ha lämnat kvar virr och glömskheten här hemma, gjort någon förbannelse och sedan gett det till mig (är det så bebb?). Inte nog med att jag måste skriva upp allt jag ska göra för att inte glömma det, jag har även blivit en riktig virrpanna. Mobil, nycklar, plånbok, glasögon och allt försvinner! När jag går från hemmet måste jag springa tillbaka och kolla så att jag låst, när jag går inne i affären frågar jag mig själv om jag verkligen låste bilen och så där håller det på. Kan inte säga något annat än förlåt bebbo, nu förstår jag att du alltid bad Cornelia ta dina biljetter eller liknande, det är tufft det här. Riktigt tufft.

Kommentarer
Postat av: rebecka

TACK. äntligen någon som förstår :)

2011-01-20 @ 03:05:55
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0