OCH VÄRLDEN LIGGER KLAR

Har på något konstigt sätt lyckats få värsta allergiska reaktionen av en medicin jag ätit. Fick dom fetaste utslagen och den värsta klådan jag någonsin varit med om i hela mitt liv, det kliade till och med mellan fingrarna! Och jag skämtar inte när jag säger att en miljard myggbett inte ens skulle vara en tiondel så jobbigt som detta varit. Skrattar åt hela situationen då jag läste på bipacksedeln att det typ drabbar en på tiotusen. Efter två hemska nätter utan sömn, varav Joakim spenderade en av nätterna med att faktiskt tycka synd om mig (första gången så länge vi känt varandra), så har jag nu fått allergitabletter och salva och tänkte därför fira detta med en hel natts sömn!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

vad äter du för medicin? :O

2011-03-01 @ 01:02:21
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0