LOVE LIFE

Svarar inte på mobilen som jag lovat att jag skulle göra. Lyckas ändå få tag på min familj, får skjuts hem och när jag väl kommer hem möts jag av en ny tv. 50 tum och 3D. Jag skrattade först, sen försökte jag förklara att det var julafton i förrgår och att jag fyllde år för två månader sen. Men nä, det var bara en liten bonus. Ni är bäst i hela världen. Och ja, det går att köpa mig. Och även fast den tar upp typ halva min vägg så älskar jag den.

Annars har jag firat världens mysigaste och roligaste julafton. Igår var det utgång och alla gamla godingar samlades hemma hos viktor. Under kvällen gick jag mest runt och log och fick så många kramar att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen, precis som det ska va!

Kommentarer
Postat av: Annnnnnna

Tv:n kanske var en pik till att flytta hemifrån :) hihi

2011-12-29 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0