OCH DU KAN INTE FÅNGA MIG

Jellie är på toppen av alla toppars toppar! Det är officiellt vår och jag har invigt vårjackan och takluckan på min bil. Den gick inte igenom besiktningen idag, men jag är ändå inte bitter, för just idag äger världen. Jag har fått reda på att jag också kan äga och charma gubbar trots att jag säger att jag vill bli rockstjärna när jag ska bli stor typ och trots att jag pratar sjukligt mycket när jag blir nervös. Vilket också gör att jag för en gångs skull känner mig lite speciell. Det kommer bli hur bra som helst det här, jag är ju grym! Egentligen vet jag ju att jag är bäst, så jag förstår faktiskt inte varför jag alltid har en förmåga att tvivla på mig själv.

Kommentarer
Postat av: rebecka

det har jag vetat hela tiden - att du är bäst alltså. hHiiimiihihii.



och ja, skype på söndag så det står härliga till. Är du hemma och har skit tråkigt så ha datorn på så ringer jag dig när jag vaknat (runt 17-18 tiden hemma i Sveadala) <3

2011-04-09 @ 01:33:28
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN

hitta din blogg, hittar du min? :)

2011-04-12 @ 19:03:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0