DANSA, FASTÄN!



Det har varit en grym helg och Västerås har haft finbesök från hela världen. Örebro, Östersund, Lund, Luleå, London och Spanien, okej, nästan hela världen i alla fall. Det bästa var när Linnea hoppade ut från Samuels port i fredags, jag sprack nästan av lycka, vilken överraskning! Det var en toklyckad grillkväll i Fredags, fast allt blir oftast lyckat när man träffar alla gamla godingar. Vädret var på topp, vilket gör att alla blir sådär spralliga och jättepeppa på allt. Kvällen slutade lyckligt och utan några brandskador eller liknande.

Igår var det påskafton och jag och mamma var ensamma och övergivna. Vissa tycker det är viktigare att jobba i Norge, åka till sälen eller dra på kryssning. Svikare kallas det! Jag som hatar att släppa på traditioner. Jag och mamma åt plankstek istället för påskmat och idag när alla kom hem åt vi påskmat, det funkade väl det också. Men nästa år kommer jag bestämma att ingen får åka bort.

Förövrigt kan jag bara säga att jag har en extra nyckel på min nyckelknippa och jag är jättetaggad!

Kommentarer
Postat av: Elin

najs najs! :)

2011-04-25 @ 14:36:47
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0