FÖR EN LÅNG LÅNG TID

Delade med mig av mina bästa konsertknep till syrran innan jag stack till jobbet igår. Klarade mig genom hela veckan! Det gäller att stå på sig ibland, eller att man har världens bästa Elin (aka Bettan) att säga "eller hur" till. En stor eloge till henne förresten som orkat med mig hela veckan, haha.

Tur som man har fick jag igår ett väldigt fint samtal, det var av ingen annan än Fiat som också hängde på Håkan Hellström, hon ringde under bästa låten dessutom! Fällde en tår över att jag inte var där, det är ju trots allt Håkan Hellström och han har ju legat mig väldigt varmt om hjärtat ändå sen jag gick i fyran typ. Åhå. Annars har jag haft en väldigt fin och mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0