FEMTON SEKUNDER AV ALLT


En såndär perfekt vår/sommardag då jag och min snygga vän Cornelia krigat runt både inne i stan och ute på Erikslund. Såklart var vi också in på det nya IKEA, grymt. Vi var naturligtvis tvugna att testa restaurangen också. Annars har vi vandrat från bänk till bänk, käkat glass och bara gjort vad vi behagat och strosat runt i vårt egna tempo. Det är så skönt att göra ingenting ibland, speciellt när man gör det med en fin vän.

Annars hatar jag pals tidiga påskhare som släpper Bob Hund. Fan i helvete, nu måste jag dit! Festivalkompis sökes. Moset, du har dock inget val.

Kommentarer
Postat av: rebecka

det tog mig seriöst ett par minuter innan jag fattade vad "pals" var. Pinsamt. Men åh vad jag vill dit <3

2011-04-21 @ 03:38:07
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0