What's the point of doing anything, if you'll never notice?

När man inser att man verkligen har gjort rätt, då känns allt så jävla bra. Sedan skrattar man lite för sig själv och efter det skrattar man lite med sina vänner. Då känns det ännu bättre. En helg har förresten passerat ännu en gång, men det gör inte så mycket. I fredags hängde jag i världens mysigaste kvicksund med bebb och moa. Vi åt tacos som en lite familj. Kulturnatten igår och idag lämnade Joakim mig vid tolv för att dra tillbaka till Uppsala för att bugga (japp, han dansar bugg). Dör lite varje gång jag tänker på det. Men annars känns det mesta väldigt fint och jag är glad. Jag blev extra glad när jag idag gled in på kottes blogg och fick läsa att hon mår lika bra som jag. "Jag älskar livet och vill nog stanna här förevigt". Man är nöjd. Har jag förresten sagt att hon är ganska söt och bäst? Man hör att vi är släkt.

Idag har jag röstat.

Kommentarer
Postat av: kottte

du är bra du gumman <3

2010-09-21 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0