Ten points



Idag har jag hatat alla människor som på facebook uppdaterat något om att de har höstlov. Jag vill också ha höstlov! Jag saknar det. Jag saknar att va sådär riktigt skoltrött att man räknade ner till höstlovet redan femhundrafemtioelva dagar innan det började. Faktum är det att jag faktiskt saknar fria (skolan). Annars kan jag erkänna att jag sitter och äter vit choklad i min nya velourdress. Ni vet en såndär som alla fjortisar har i rosa? Jag har en blå dock. Det roliga är att det var kotte som tyckte att jag skulle köpa en.. Jag måste även erkänna att jag idag blev kär i ett par skor! Jag hatar verkligen skor egentligen, men det här var kärlek vid första ögonkastet. Becka, jag börjar förstå dig. Det går inte att överge dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0