Oktober

Jag kan inte säga något annat än att gårdagen var fin. Sådär riktigt fin. Dagen inleddes med världens kanske bästa impulsköp, och vem om inte rebben var det som peppade mig?  Vi hade ligamiddag med vin och olika shoter. Vi sprang i klackar. Det var rosapantern-plåster. Det var tungstavs byte. Det var trevliga människor. Bebben och jag klättrade över meter höga stålgrindar för att komma hem till Samuel, men det visade sig ganska snabbt att det var fel innegård så det var bara att klättra tillbaka, samtidigt som polisen kom. Vi träffade på några typer på donken som becka lyckades charma då hon sa "du får mitt nummer om du köper pommes till mig", vilket han även gjorde. Vi träffade en kille som grät över att han blivit nerslagen. Det var redbullvodka på två röda igen. Det var öl. Det var bara fötter mot marken. Det var hamburgestek klockan fyra på natten, det var ett mindre krig om sängplatser då jag vann efter att jag tog fram vattenglaset. Det var politiksnack och bara sådär fint hänghäng med mestadels bra människor. Jag tror det sista ordet sades klockan sju imorse. Vaknade packade.

Allt som allt kan jag bara säga att jag har så jävla fina vänner och att johan helt klart är världens bästa kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0