Hemmafru

Jag har blivit hemmafru. Mamma gillar det, vilket egentligen inte är speciellt konstigt. Vem vill inte komma hem från jobbet till ett städat hus? Idag på förmiddan åkte jag till och med och handlade. Jag hade en inköpslista, en egen vagn och mammas kort. Det var jag och pensionärerna. Jag kände mig som en ung mamma. När jag kom hem packade jag upp varorna och därefter slängde jag in den sista tvätten i maskinen. Imorgon ska det dammsugas. Jag har blivit en riktig hemmafru, funderar faktiskt på om jag ska börja ta betalt. Annars har jag ett sånt tråkigt liv att jag till och med måste skriva om det. Då är det riktigt illa. Imorgon ska jag på date med moa och sedan ska jag till Uppala. Äntligen händer det något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0