.

Jag måste börja säga att jag är en riktigt gnällis. Så fort något i min plan spricker blir jag arg på allt som har med saken att göra. Men det är skönt att vara sur ett tag. Jag måste vara sur ibland, för att sedan kunna ta tag i saker.
Min engelska är igång nu. Fick svar från Mia idag, det är hon som ska hjälpa mig genom engelskan. Den första planerade tidsplanen är att jag ska vara färdig med allt till jul, hur vettig är inte hon på en skala mellan ett till tio? Därför kommer jag nu inte säga godnatt, utan nu ska jag gå och läsa min bok. Som är på engelska (okej jag kanske kommer gnälla lite mer i fortsättingen). Men engelska är bra. Det kommer bli hur bra som helst eftersom jag ska åka och hälsa på bästben i usa sen. Allt ordnar sig ju! Jag har en ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0