He talks like a gentleman



Balen är nu över. Den var hur rolig som helst och det är verkligen en dag som jag kommer att minnas. Det kändes fint att för en gångs skull vara fin från topp till tå. Dock tycker jag att det är lite tråkigt att den är över då man planerat och lagt så mycket pengar på den. Jag har ändå sen Januari hållt tyst om både färg och modell på min klänning, jag har i flera veckor fått höra en tjatig becka om hur tråkig jag är som inte berättar om den, jag har dietat, tränat, testat klänningen hundra gånger om o.s.v. Nu är allt sånt över. Stämmningen på balen var i vilket fall som helst riktigt bra och det slutade med dans på borden till grymt bra musik. Jag fick dansa vals som jag inte förns efter dansen fattade att det var valsdansen och jag agerade inte man denna gång, hihi.

Kommentarer
Postat av: simon

fin :D :D :D

2010-05-10 @ 02:06:23
Postat av: rebecka

jessica är alltid fin och tummen upp för en jävligt fin kväll <3

2010-05-10 @ 08:21:51
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0