En hemlighet

Det är ett evigt prat om studenten, fester, studenten, förberedelser, skoluppgifter, studenten, fotbollscuper, utklädnadsdräkter och även studenten. Nu är det nära. Mamma gjorde så att jag fick magsår idag då hon påstod att det inte ens var två veckor kvar till studenten, men efter att jag kontrollerat hennes räkning såg jag att det var tre veckor kvar. Mest av allt vill jag bara att den kommande veckan redan ska vara förbi. På något sätt ska jag lyckas bli klar med allt skolarbete. Jag har halvt lovat mig själv att när jag drar iväg på elbafesten på fredag, ska jag kunna skrika att jag bara har festen kvar. Det kommer bli en spännande vecka. Mina beräkningar säger att jag kommer hinna, annars hade jag idag setat som en tokstressad någonting, men det gör jag ju inte. Jag är bara lite stressad. Tur att jag jobbar bäst under press. Annars är jag liten ledsen över att jag missat solen hela denna vecka då jag istället har pluggat. Och idag satt jag i en svettig bil och körde när det var som varmast. Men nu är hela min mimmioutfit klar till spexet och jag är så taggad för allt att det rycker i kroppen på mig. Jag måste även erkänna att varje kväll innan jag går och lägger mig brukar lyssna på "för vi har tagit studenten" på spotti. Brukar ibland till och med ställa mig upp och svänga i takt till gunget. Men det är en hemlighet och något som jag aldrig skulle erkänna.

Kommentarer
Postat av: borri

HAHAHA! jag måste erkänna att jag har gjort samma sak;)

2010-05-23 @ 19:14:50
URL: http://someofmyphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0