Någon hade sagt att jag var feg

Det här med att plugga går bara om jag verkligen bestämmer mig för att göra det. Hela dagen har jag försökt säga till mig själv att jag måste plugga, men det har hela tiden kommit viktigare saker i vägen. Saker som att titta facebook var fjärde sekund, läsa bloggar och titta på tyra&bella show. Jag har allt som allt inte mycket kvar att göra, därför förstår jag inte hur det kan vara så svårt att bara sätta sig ner och skriva klart allt. Det är liksom verkligen det sista jag gör nu, varför då inte bara göra det lätt för sig och bli av med det? Nej, istället har jag valt att köra samma stil som jag haft sen sista terminen i ettan. Gör allt i sista sekund. Imorgon kommer det att bli en lång dag och natt. Jag har en hel konflikt att skriva om, som dessutom ska redovisas inför klassen på Tisdag. Men det ska väl gå det också. På Onsdag kommer förövrigt pappa hem, då stannar han i fem veckor!! Det är finare än aprildagar. Vart tog dom vägen förresten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom snöade bort

2010-05-25 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0