Jag var ingen, du var aprilhimlen


Det är en ny månad och det är vår, det kan väl inte bli så mycket bättre? Vi firade valborg i Fredags. Det blev inte exakt som jag planerat men det var hur kul som helst och stört fint så länge det varade och kvällen slutade på ett sätt ganska bra. Jag gillar att det finns så mycket fina människor i världen , och att man ibland slipper gå hem själv mitt i natten. Jag gillar att det är en vecka kvar till balen och ungefär en månad kvar till studenten. Jag gillar att jag är stört positiv nu för tiden. Jag gillar alla härliga människor jag känner. Jag gillar att jag gillar allt. Jag gillar läget, för jag är en solklar femma.

Kommentarer
Postat av: rebecka

du är en solklar femma min älskade vän.



och fan va snygg du är i håret.

2010-05-03 @ 11:44:20
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0