Happy B-day!



Idag fyller världens bästa lillasyster år. 16 bast. Dagen har därför inneburit kaffe och tårta. En rosa prinsesstårta med rosa grädde i. Hon fick dessutom världens mest passande hörlurar (undra av vem, höhö!) Ett par rosa hellokitty-hörlurar. Kan det bli mer rosa? Jag minns att jag inte var speciellt rosa när jag var 16 bast, men jag minns en hel del andra fina saker från den åldern. Jag tror det var den finaste tiden i mitt liv faktiskt. Jag var ung och dum, vilket var ganska nice då man faktiskt fick vara det på den tiden. Men jag levde och det är nog det jag kommer ihåg som bäst. Man hade inte samma ansvar då. Idag är jag något äldre och undrar vart åren har tagit vägen? Det är det som är det otäcka med tiden, man har ingen kontroll över den. Idag lever jag inte på samma sätt som då. Idag sitter jag som världens mest stressade student och har 13 uppgifter att göra, som ska vara inlämnade om 10 dagar. När jag sedan tagit studenten om 24 dagar kommer det att bli ännu mera ansvar. Jag ska börja planera mitt liv. Jag kan ärligt talat säga att det var så jävla mycket bättre att vara 16. Därför vill jag tipsa dig om att försöka njuta av åldern, va rosa så länge du kan! Jag är inget annat än avis då jag ständigt mobbar dig för att du aldrig kommer att växa upp. Va rosa och gör dumma saker, för än så länge har du inte någon press på dig och snarare än du tror kommer du sitta i precis samma sits som jag gör nu. Så jag babblar. Det jag egentligen ville säga var, grattis på din dag finis! Och tack för att du förgyller min vardag med så mycket fint. I love you ♥


Kommentarer
Postat av: kotte

love you <3

2010-05-20 @ 14:00:34
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0