Jag ger dig min morgon.

Jag älskar verkligen att vara ensam hemma, speciellt på mornarna då det oftast är dom som styr hela min dag. En dålig morgon betyder även att hela dagen blir dålig. Så nu när jag är ensam kan jag göra precis vad jag vill och se till att jag får en bra morgon. Idag skuttar jag runt i pyjamas till håkans härliga stämmor. Vårsolen skiner och jag ska in till stan för att träffa Jenny. Ska kanske även glida förbi skolan och hämta min kamera. Och för att få lite variation, visa att jag är mottaglig. Tack beby.

Kommentarer
Postat av: rebecka

be more mottaglig boobie, mer mottaglig.



skulle kunna vara en frän refräng :O

2010-05-12 @ 21:18:19
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0