Mellanbarn

Idag har jag pluggat. För att jag ska klara av att plugga gäller det att jag bestämmer mig och att jag bokstavligen smäller till mig själv på käften. För att jag ska vara säker på att jag fattar liksom. Det som är lite smågnagande när jag har såhär många uppgifter kvar att göra är att jag inte kan lägga så mycket krut på varje uppgift, trots att jag egentligen vill ge 110%, men det hinns tyvärr inte. Detta kommer slutligen att resultera att jag inte kommer få de betyg som jag vill ha, för att jag inte har tillräckligt med tid. Har jag klarat av att inte hamna på sommarskola dom tidigare åren ska jag fan inte göra det nu heller. Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag inte hinner så mycket som jag egentligen vill. Ett tips till alla er som ska ta studenten om ett år eller mer är att gör klart allt så fort som möjligt! Skjut inte upp något, allt bildas bara på hög tillslut.

Dagens viktigaste är i alla fall att jag är klar med ytterligare en uppsats. Och trots allt så är jag ju mellanbarn, vi fixar väl allt egentligen? För något magiskt ligger det ju över oss. Oss mellanbarn.

Ylva - "jessica skulle vara så grymt skön när hon röker på tror jag"

Kommentarer
Postat av: Moa

jag håller så med! mellanbarn har allt!

2010-03-09 @ 17:38:00
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0