Jag är, är jag?


Eftersom att jag i vanliga fall endast brukar klara av att titta på ungefär en halvtimme av en film innan jag somnar, är jag nu ganska stolt då jag idag har tittat på fem filmer i rad utan att ha somnat en enda gång, och efter att jag skrivit klart detta ska jag börja på min sjätte film. Jag har egentligen ingen aning om hur jag klarat detta men jag tror att det ligger någonstans i att jag inte orkar med mitt egna liv just nu och måste därför kasta mig in i andras världar hela tiden. Men det funkar ju det också, ända tills filmen tar slut.

Förövrigt så kan det ha varit den värsta veckan i hela jävla världshistorien. Varje morgon har jag under hela tågresan till skolan funderat på om jag ska sitta kvar och åka hem igen, men av gammal rutin har jag klivit av tåget utan att jag tänkt på det. En morgon frågade jag till och med anna om hon ville åka tillbaka med mig. Men då kom hon på att hon hade mattelektion samma dag, vilket jag sen också kom på att jag hade. Så det var bara att kliva av det där jävla tåget. Det här halvåret har jag ju sett fram emot jättelänge, men nu när jag väl är här vill jag inte vara här. Jag vill inte ta studenten längre. Jag vet att det är mindre än tre månader kvar, men jag orkar fan inte. Jag erkänner, jag orkar inte. Men jag orkar bjuda på en bra låt.

Jag är inte gjord av sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0