Vart har du din pyjamas?



Igår var det någon slags pyjamasdag i skolan för oss studenter, synd bara att många studenter på min skola är jävligt tråkiga. Becka, du är en av dom. Kändes förövrigt väldigt kul att sitta på bussen med pyjamaskläder. Japp, jag åkte buss. Jag sov nämligen över hos Cornelia så att vi kunde skämmas tillsammans sen. Fast det var mest kul. Man såg att folk ville titta på oss egentligen, men vågade inte riktigt så det blev att de flesta sneglade lite istället, vilket inte heller var speciellt diskret.

Annars så har vårsolen kommit och jag håller tummen för att snön ska vara borta snart, så att jag slipper ta studenten i overall och vantar. Det är egentligen nu det borde gå som bäst och kännas som bäst för mig, men det är exakt vad det inte gör. Det kommer nya inlämningsuppgifter i skolan hela tiden och mina gamla tar aldrig slut, alla tar körkort hit och dit och mamma är inte så jäkla dålig på att vara på mig som en plåster med att både ta körkort och skaffa jobb. Fan, vem i hela världen orkar med allt på en och samma gång?

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag står helt klart för att jag är en av de tråkiga. Men jag håller med om snacket som vandrar på skolan, om ALLA studenter hade gått inför det och klätt ut sig, skulle det bli en helt annan grej och då ställer jag lätt upp! Hade det här vart på typ rudbeck så hade förmodligen de flesta gjort det, men bara för att fria består av 98% tråkiga människor så blir det skillnad. Jag beundrar er som klädde ut er, trots att ni var så pass få :) hihi

2010-03-17 @ 22:11:03
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0