Dom kommer kliva på dig igen


Jag:

vill smälla till någon på käften någon gång
vill testa att spotta någon i ansiktet
hatar när jag antar saker
hatar människor som tar andra människor och saker för givet
tar själv saker för givet ibland
har aldrig haft större ångest över körkortet
blir på dåligt humör varje gång jag tänker på körkortet
hatar sportlov
har jättemycket att plugga
fick igår hem ett brev från fria där det stod att jag hade rester kvar som måste göras
ska snart fira att det är hundra dagar kvar till studenten
vill att snön ska försvinna så jag kan börja träna ordentligt och köra bil så att det rycker
vill kunna slänga alla äckliga vinterkläder åt helvete
har kommit på mig själv med att jag blir deprimerad när jag inte träffar mina vänner på några dagar
vill gräva ner mig i ett hål i marken för resten av lovet
vill ta den där jävla studenten
vill ha ett jobb
vill leva lycklig resten av livet
ser fram emot morgondagen. ih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0