Äppelöga


Fredagen var inte och leka med kan jag erkänna. Låg och sov i princip hela dagen och tyckte väldigt synd om mig själv, haha! Var så jävla död. Har nog aldrig varit sådär bakis i hela mitt liv. Det bästa var att jag vaknade full!
Igår mådde jag däremot mycket bättre och kunde därför äntligen åka till spiderman. Det var mysigt. Imorse hände förövrigt kanske världens roligaste händelse. Satt och skrattade för mig själv på bussresan hem. Folk måste trott att jag var dum i huvudet och så har jag ingen famn att sova i inatt.

och visst saknar jag hultsfred lite. För att citera mig själv.
"Annars så har jag lyssnat på den fetaste musiken och jag måste erkänna att det var väldigt många band som förvånade, varit på slagsmålsklubben, sjungit fyra födelsedagssånger i rad, hatat regn, slarvat bort två par solbrillor så jag fick köpa ett par nya en andra gång, tiltat tydligen, tagit sönder ett par skor, druckit för mycket sprite utan e, levt på kolhydrater, röjt med mosets mössa, gått och skrattat åt samma skämt i flera timmar, brytit alla tio naglar, sovit med linser 3 dagar i sträck, skrikit en massa, hatat våtservetter, lerat ner alla mina kläder, krävt mängder med kramar av vira, glömt kvar min mobil på en främmande plats en gång,  vaknat upp förvirrad, fått blåmärken över hela kroppen, fått brottats för mitt liv för att få min mobil tillbaka, vaknat med sendrag, dygnat, dragit på mig en miniförkylning, stått i världens längsta bankomatkö, hatat skogsbärscider, skrattat jävligt mycket, älskat musik, fått en bra känsla i magen, aldrig varit så säker, hatat mig själv, sagt hejdå, saknat och så jävla sjukt mycket mer."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0