20 + 18

Jag som bestämt mig för att jag denna helg skulle ta det lugnt och bara ta igen allt som jag behövde ta igen, råkade övertalas (ganska snabbt) om att jag absolut skulle parta i virsbo. Jag som tänkt spara mig till studentkryssningen (som förövrigt blir av). Men så blev inte fallet. Kanske för att jag är så jävla lättpåverkad och för att jag verkligen behövde det här. Anna är förövrigt kanske världens coolaste brud, trots att hon alltid super ner mig. Festen var rolig, människorna var skumma och det var väldigt många som man aldrig sett förr. Jag fick besvara några mystiska frågor och dansa av mig lite tillsammans med goda vänner. Vilken skön kväll. Spontanitet är bland det bästa som finns. Och ickeplanderade fester. Åker dit som lilla my och kommer hem som någon helt annan, tydligen vet andra bättre än mig. Om ett tag ska jag sova med min extremt värkande käke. Haha! Vilken underbar dag det varit, jag bär på en liten hemlis.

Och jag kan nu erkänna att det jobbigaste som finns är att hela tiden försöka räcka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0