summer nights

Idag inviger jag min nya lappis (laptop)! Jag gillar ny elektronik. Grannen kom över (efter att jag attackerat honom på facebook) och fixade både internet och virusprogram. Han är grym. Igår blev det som sagt ligahäng i ksundet. Vi drack vin och grillade. Där efter blev det en snabb erövring i etuna och vi skulle sedan spontant besöka westerqvarn. Vi hamnade tillslut i moas rum istället och natten avsultades med hel del dans och fria rörelser utanför rummet på moas stenplattor, tre aspackade vänner och nakenbad mitt i natten. Imorse var jag jättebusig och drog redan vid tio, utan att någon visste om det. Hihi.

Idag känns det lite sorgligt att jag måste spendera min näst sista semesterdag ensam. Inte en enda levande själ är hemma (vilket egentligen är tokskönt). Men jag har ju min nya dator, en hel del choklad (mamma&kotte var och handlade på cloettafabriken igår) och så har jag krusbärsdricka. Dessutom kommer shout out louds visas i tvrutan om ett tag. Dags att ge sommarkrysset en chans alltså. Jag hör av mig om jag inte överlever.

Förövrigt, nya skor + springa = inget att rekomendera. Jag har blåsor under fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0