Jag vill ha en egen måne




Gårdagen bjöd på party. Eller egentligen var det ju mjölkis som bjöd på party, för att fira samuels 19 år. Kvällen bjöd även på total jävla lycka ända från start till slut, vilket gjorde att precis innan man däckade slash somnade tidigt på morgonen hade en bra känsla i magen och ett leende på läpparna. Vi hängde för många människor på balkongen, vi dansade, skrattade, hade allsång, kissade i kors, förlovade oss o.s.v. Imorse när alla vaknade kunde ingen riktigt hålla upp ögonen ordentligt och det såg ut som att alla gick omkring och letade efter sitt huvud ungefär. Sjukt kul. Trots detta så hade jag ju lovat pappa att vi skulle åka och handla. Enligt pappa gjorde jag min första investering, ett par datorhögtalare. Pappas första investering var en ålandskryssning där han och en kompis drack lite öl, och inte så lite öl heller tydligen, berättade han idag. Sedan åt vi frukost på donken, vilket jag aldrig i hela mitt liv gör om. Jag har fortfarande kramp i magen.

Och idag vill jag ha en egen måne faktiskt. Och en vän som just nu skulle vilja gå ut på en nattpromenad.

Kommentarer
Postat av: moatoa

varför bor vi inte närmre varandra?

2010-07-25 @ 22:03:15
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0