The Slow Love



Dagen började så extremt dåligt att det var sjukt nära på att jag skuttade tillbaka till sägen igen och struntade i skolan. Det hela började med att jag inte kunde hitta min näst bästa vän. Jag förstår inte hur elak jag kan vara ibland och glömma honom. Jag snackar om min plattång. Det värsta jag vet är att gå till skolan när inget känns bra, vilket det inte gjorde imorse. Men jag gick till skolan ändå och den blev ju klart godkänd. Corre sa att vi två var billiga luder, och becka citerade något så roligt som lät ungefär såhär "sockerplast är sexigt, det ser jag gärna på kvinnor."

Förövrigt så var jocke här nyss. Han hade med sig min kära vän också. Men annars så fortsätter livet att vara orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0