Over my head, my heart, my feet






Jag skäms verkligen när jag klickar in mig på min blogg och inser vilken ickebloggar jag faktiskt blivit. Jag som lovade att en förändring skulle ske. Dock är det inte det lättaste när jag helt ärligt och med handen på hjärtat säger att jag är världens upptagnaste människa nu för tiden.

Förövrigt så har jag och Joakim umgåts nästan i hel vecka nu. Sex dagar på rad om rätt ska vara rätt. Det har varit fint, men det blev sådär jättejobbigt att säga hejdå idag på busshållsplatsen. Även fast jag visste att det inte var för alltid. Helgen spenderades iallafall i Knivsta. I lördags var vi på  20-årsfest. Därför kan ni på dom tre understa bilderna se att jag fotat med långzoomen, så jävla värdelös. Det var kul och jag hittade några väldigt trevliga människor att prata med. Det slutade med att jag testade sniffsnus och pratade politik i en allt för lång tid. Jag kanske är extremvänster trots allt? Waldemar och Brollekopian trodde det.

Kommentarer
Postat av: MOS

extrem vänster? jag hoppas du skojar!

2010-01-11 @ 22:45:26
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0