You make my dreams


För att ta allt helt från början. Jag och mozart var på kanske världens roligaste förfest i fredags. Hihihi. Rött vin och lakritsshots kan bli lite smått farligt. Skretessbelagt är skiten också! Sedan blev det splitter och man drog till silk och spanade in Rosenström som inte spelade de låtar som jag ville, men han blev ju klart godkänd ändå. Igår kom Joakim redan klockan elva på morgonen till mig, jag undrar verkligen hur han lyckades ta sig upp ur sängen då han är så jävla morgontrött. På kvällen drog vi på Tobias 18-års fest och spanade in Sweet wire, sen drog vi. Idag har vi fikat smörgåstårta och chokladmouse, nattis blir ju 20 bast imorgon. Annars så känns det förjävla fint med ett sportlov nu.


Kommentarer
Postat av: rebecka

ni är för söta!

2010-03-01 @ 23:40:24
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0