Semlornas dag


Jag och min söta lilla lillesyrra skapade igår någon slags pluggkväll i köket, Vi kalasade med vitlöksbröd och drack krusbärsdricka så att tungan blev grön. Så kom vi till det här med mitt nya liv. Vi beslutade iallafall att ett löparpass ska ske idag. Hej jag kommer att dö!

Förövrigt tycker jag att alla ska granska bilden ovanför. För er som har dålig syn kan jag meddela att det är en biljett till 100-dagarsfestsen som är den 4:e mars. Det är nu stressen tagit en rejäl tugga på mig. Jag är i vanliga fall ingen stressis (Fråga kotte, haha!). Men när jag nu håller ett hundradagarskort i min hand blir jag fan stressad. Dock är det inget jag visar utan det är bara något som flyger omkring i huvudet på mig. Jag hör hur alla uppgifter liksom skrattar åt mig att jag aldrig kommer hinna. Det är nog också en förklaring till varför jag just nu har halsbränna. Och jag vet inte vad jag ska göra snart! Lärarna är så jäkla dåliga på att sätta press på mig, jag behöver press!! Dock kan jag liksom inte lägga all skuld på lärarna då hela skiten egentligen endast är mitt egna fel. Den enda läraren som verkar förså något är Erik. Jag och bebb var in till honom idag och berättade hur vi kände och sa att han fick vara elaka mot oss om han ville om vi inte lämnade in uppgifterna snart. Då tog han fram ett häftstiftpaket och sa, "dom här är inte sköna att sitta på!" Hahah.

Jag vill också meddela alla som är intresserade och inte intresserade att jag har varit godisfri i två år nu och att jag fick världens finaste present av kotte idag, tröstpresent för att semlorna var slut. Puss på dig sötis, du är ganska bra att ha ibland. Precis som mamma sa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0