Alla hjärtans dag!










Redan vid halv sju imorse var både jag och joakim vakna. Tro det eller ej, men han var nog piggare än mig då. Det händer aldrig i och med att han är världens mest morgontrötta människa, och jag är tvärtom, så jävla morgonpigg! Joakim drog vid sju, han skulle vara hemma i Knivsta klockan nio för att fixa sin bil. Och pappa lämnade mig också imorse, fast han drog vid sex. Två människor på en och samma dag, på alla hjärtans dag och allt. Vilka män. Men dagen blev lyckad ändå. Jag drog in till stan vid ett, fotade lite med Corren i världens bästa fotoväder till vår fotoutställning som förhoppningsvis blir av! Klockan tre träffade vi bebben&mozart och vi drog till växhuset och spanade in alla duktiga band. Jag blir alltid så jävla avis. Jag tror fan att jag ska tvinga jocke att lära mig spela gitarr. Det som dock får ett minus idag är mitt jävla kameraobjektiv. Det räcker ju intenstans! Tvi.

Något annat roligt som hände idag var att jag fick chokladhjärtan av mamma. Jag har inte ätit godis på två år och ändå så sa hon att hon "glömt bort det". Jag skulle egentligen behöva bryta mitt godisförbud imorgon, men jag är inte redo känner jag. Det är faktiskt svårare än somliga tror, att bryta det alltså. Jag tror jag ska bryta det när det har gått upp för mamma att jag faktiskt inte äter godis. Bara för att förvirra henne ska jag då börja äta godis igen.

Extra notering: Idag firar min blogg två år och sju dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0