Fortfarande generad!!




Måndag idag, betyder i vanliga fall sovmorgon och ledighet, men inte idag inte. Imorse klockan åtta skuttade jag på tåget, trött som ett litet as eftersom att min kropp nu för tiden är van med att få sova ut på måndagar. Träffade i alla fall Sara och hennes utbytesstudent från Spanien på tåget. När jag kom till skolan körde jag och becka igång med projektarbete, vet dock inte om vi fick sådär jättemycket gjort men det är en annan sjua. När vi fått nog av att pluggandet drog vi på stan och lunchade, riktigt trevlig. Trots pinsamheter i slutet, haha! Satt sedan kvar i skolan till klockan fyra och väntade på min kära vän Pontus som jag bokat fika med, som blev väldig trevlig. Förövrigt så har jag inom en väldig snar framtid planer på att stjäla han glasögon, men det är hemligt naturligtvis. Vi är i alla fall i vanliga fall rent ut sagt värdelösa på att hålla kontakten, men den här gången får jag hoppas att det inte blir så. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0