FÖR VI SKA TA STUDENTEN!




Vilken jävla kalasdag! Jag fruktar alltid torsdagar då jag vet att jag måste åka sjutåget på morgonen och att jag måste avsluta min dag med 2,5h matte C. Kan det bli något annat än en äcklig dag? Men det blev inte någon äcklig dag alls idag. Dagen började med att jag&Johan gick och hämtade ut våra brutalt snygga studentmössor. Jag är kär i min och vill ha den på mig exakt hela tiden! Mamma tvingade mig dock att stoppa ner den i kartongen igen. Hrmf. Det är nu jag verkligen känner att det är nära. Dags att börja bli lite mer aktiv i skolan Jessica? Inte nog med det. Jag och Anna satt och studerade lite i ett grupprum idag när stålgänget plötsligt kommer och tjatar om att jag ska följa med in i klassrummet och fira studentmössorna typ? Jag trodde det var en av alla ursäkter vi brukar ha för att inte plugga och hänger därför inte med. Men dom gav sig inte och när jag väl gick med på att hänga med och skuttar in i klassrummet står dom på rad och hurrar i efterskott med både paket OCH chokladbollstårta! Hur många har ett par såna fina vänner? Världens bästa present fick jag! Ni får se senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0